انواع لامل های آلومینیومی کرتین وال

انواع لامل های آلومینیومی کرتین وال

همانطور که می دانید در کرتین وال دو نوع لامل استفاده می گردد، لامل های کرتین وال که به دو صورت افقی و عمودی در بازار عرضه میگردند، را می توانید از تمامی کارخانجات تولید پروفیل تهیه نمایید.

سایز های لامل های آلومینیومی بر طبق قالب هایی که در کارخانه موجود باشد تولید و در اختیار پروژه قرار داده میگردد.

اصولا لامل های عمودی بزرگتر از لامل های افقی می باشند.

سایز لامل های پروفیل آلومینیومی با توجه به نقشه های سازه  تعیین و اعلام می گردد.

لامل های آلومینیومی اختصاصی عمودی

لامل آلومینیومی سایز های مختلف در بازار عرضه می گردد. از سایز 5 سانتیمتر این مقاطع شروع میگردد. بزرگترین سایز لامل عمودی سایز لامل اختصاصی 20 میباشد. که از تمام لامل ها نیز سنگین وزن تر بوده و برای پروژه های خاص استفاده میگردد.

لامل های آلومینیومی سایزهای مختلف میباشد.  یکی از سایزهای که در لامل آلومینیومی کاربرد خاص دارد لامل سایز 17 میباشد. این لامل نیز از لامل های اختصاصی لامل عمودی می باشد. که در پروژه های با ارتفاع زیاد استفاده میگردد.

 

 

لامل آلومینیومی سایز 15 این لامل به نسبت دو لامل قبل از وزن کمتر برخوردار است ولی باز از نظر ساختاری همانند لامل 20 و 17 برای پروژه های بزرگ درنظر گرفته می گردد.

اغلب سازه ها از لامل های سایز 14 و 13 به پایین برای سازه خود استفاده می کنند. این لامل ها برای ساختمان های با ارتفاع معمولی در نظر گرفته میگردد.

لامل های آلومینیومی اختصاصی افقی

لامل های آلومینیومی که برای دیتیل افقی سازه کرتین وال در نظر گرفته میگردد، از سایز 13 تا 5 سانتیمتر را شامل می شود. و بسته به نظر مجری طرح و دیتیل عمودی که برای سازه استفاده میگردد لامل افقی نیز با چند سانت کوچکتر سفارش داده میشود.

فرق لامل آلومینیومی اختصاصی افقی و عمودی

لامل اختصاصی افقی و عمودی هم در سایز لوور بوده و هم در بلندی تیغه میانی سر لامل می باشد. اصولا لامل های افقی تیغه میانی سر لامل کوچکتر از لامل های عمودی می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

لامل های افقی و عمودی بصورت شبکه ای در ادامه به یکدیگر وصل گردیده و چارچوب اصلی کرتین وال را می سازند.

در سیستم کرتین وال پس از نصب زیرسازی آهنی از آن بعنوان یک کمربند فلزی که لامل های عمودی وافقی را بوسیله آن برافراشته نگه داشت استفاده می کنند.

این نما یک ساختار ایستایی را داری که وزن شیشه روی لامل و شاسی های مربوطه می باشد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

Whatsapp