تولید آلومینیوم، تولیدکننده و صادرات پروفیل کرتین وال

از جمله نماهای ایستا که در بسیاری از پروژه‌های اداری، تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد، کرتین وال است. این نما به طور عمده از مواد اولیه شیشه‌ای، فلزی یا سنگ‌های نازک ساخته می‌شود و علاوه بر افزایش زیبایی ساختمان، در کاهش هزینه‌های انرژی و ساخت نیز تأثیرگذار است. شرکت valid آلومینیوم به عنوان مرجع تولیدکننده و صادرات پروفیل کرتین وال فعالیت می‌کند و می‌تواند خدمات مختلفی را در این زمینه به شما ارائه دهد.

کرتین وال و ویژگی‌های آن

همان ‌طور که گفته شد، کرتین وال یکی از انواع نماهای استفاده شده در ساختمان‌ها است که با استفاده از فلزات مختلف و شیشه اجرا می‌شود. این نما را نمی‌توان به عنوان یکی از ساختارهای اصلی ساختمان در نظر گرفت؛ زیرا وزن بسیار سبکی دارد و عملاً به جز وزن خود و تحمل نیروی باد نمی‌تواند وزن دیگری را تحمل کند.

استفاده از این سازه در نمای بیرونی ساختمان‌ها به‌ وفور مشاهده می‌شود و دلیل آن به ویژگی‌های مناسب و کاربردی کرتین وال برمی‌گردد. یکی از بهترین ویژگی‌های این نما، ایجاد تهویه مناسب برای محیط است. نمای کرتین وال به هیچ وجه باعث محدودسازی جریان هوا و نور خورشید نمی‌شود و می‌تواند تهویه مناسبی را در تمام روز برای ساختمان فراهم کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به عایق بودن آن در برابر صوت، ارائه بهره‌وری مناسب انرژی، عدم نیاز به نگهداری سخت‌گیرانه و … اشاره کرد.

تولیدکننده و صادرات پروفیل کرتین وال
نمای بیرونی کرتین وال

عوامل تأثیرگذار بر قیمت پروفیل کرتین وال

قیمت پروفیل‌های کرتین وال به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. یکی از این عوامل، شرکت و مجموعه تولیدکننده آن است. با توجه به جنس محصولات، کیفیت اجرا و همچنین نوع برند، قیمت این پروفیل‌ها می‌تواند تغییرات زیادی داشته باشد. از دیگر عوامل تأثیرگذار در قیمت این محصولات می‌توان به اصل یا غیر اصل بودن پروفیل‌ها اشاره کرد. تکنولوژی به‌کاررفته در ساخت و اجرا، نوع شیشه‌ها، جنس آلومینیوم و فلز پروفیل‌ها و … همگی از پارامترهای مؤثر بر قیمت این محصول هستند.

valid آلومینیوم، مرجع تولیدکننده و صادرات پروفیل کرتین وال

خرید پروفیل‌های کرتین وال از یک مرجع مناسب می‌تواند اهمیت بسیار بالایی داشته باشد. با توجه به این که خرید و فروش این محصولات بیشتر به صورت عمده انجام می‌شود، حتماً باید از یک مرجع مناسب برای سفارش استفاده کرد. مجموعه valid آلومینیوم یکی از بهترین مراجع تولیدکننده و صادرات پروفیل کرتین وال در کشور است. این شرکت در زمینه تولید و فروش پروفیل لوور و همچنین فروش انواع پروفیل آلومینیومی فعالیت می‌کند و می‌تواند تضمین‌دهنده قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات خود باشد.

تولیدکننده و صادرات پروفیل کرتین وال
نمونه از پروفیل‌های نمای کرتین وال

جمع‌بندی

یکی از نماهای بیرونی که باعث افزایش جذابیت پروژه‌ها می‌شود، نمای کرتین وال است. پروفیل‌های این نما اغلب از جنس آلومینیوم و فلزهای مقاوم هستند و این مواد اولیه تأثیر زیادی روی قیمت کلی این سازه‌ها دارند. خرید این محصولات باید از یک مرجع مناسب و کاملاً مطمئن انجام شود تا کیفیت و قیمت پروفیل‌ها تضمین شده باشد.

valid آلومینیوم به عنوان تولیدکننده و صادرات پروفیل کرتین وال می‌تواند خدمات باکیفیتی را به شما ارائه دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و کیفیت این محصولات می‌توانید با کارشناسان و مشاوران این تیم در ارتباط باشید.

You can contact us to buy and sell these products:

Types and examples of curtain wall construction and execution

Building Facade|facade engineering|facade materials

Ceramics Facades|Handrails|Terracotta Facade|Thermowood

WPC Wood Plastic|facades glass|dryfacade (Aluminum Louvers)

Detailed technical and executive information for those interested

aluminum company producer

factory in Manufacture aluminum profile windows & door aluminum

Details of the Valid Aluminium Company of factory products

Also, Here are some of the capabilities of this company:

Valid Aluminium Company site

Curtain Wall|Frameless glass facade|Aluminum louver

Skylight glass|Dry ceramic|Dry stone|aluminum profile

Glass Aluminum handrails|Composite sheet|Wood-plastic(WPC)

Spider|Facade Design & Concept Engineering Interior Design

تولید و فروش پروفیل و ادوات فریم لس

سفارش و فروش لامل و ادوات کرتین وال

قالب سازی و فروش ادوات و لوور

فروش انواع پروفیل های آلومینیومی

پروفیل اسکای لایت SKY LIGHT

تولید و فروش شمش و بیلت آلومینیوم

فروش قوطی نوشابه و سم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

Whatsapp