فروش پنل های نمای استرچ متال حرفه ما است!

مهندسان و طراحان با پیشرفت تکنولوژی خود را به‌روز کرده‌اند؛ به همین دلیل از مصالح، مواد اولیه و آلیاژهای مختلفی استفاده می‌کنند تا ظاهری زیبا به کار خود بدهند. اگر شما نیز به دنبال یکی از این متریال‌ پرمصرف، کاربردی و مفید هستید، ابتدا مقاله را بخوانید و سپس به سایت valid profile مراجعه کنید تا اطلاعات خود را درباره فروش پنل های نمای استرچ متال افزایش دهید.

 

فروش پنل های نمای استرچ متال
استرچ متال یا فلز منبسط شده

 

استرچ متال یا فلز منبسط شده دقیقاً چه هستند؟

 expanded metal  یا استرچ متال  ورق‌های کشیده شده‌ای هستند که به شکل مشبک درآمده‌اند. البته اگر نیاز داشته باشید، می‌توانید از فروشگاه‌هایی که به فروش آنلاین پروفیل آلومینیومی می‌پردازند، بخواهید تا اشکال مختلف دیگری را برای شما طراحی و اجرا کنند. بااین‌وجود باید بدانید فلز پایه این شبکه‌ها فولاد ضدزنگ، نورد سرد، آلومینیوم و مواردی ازاین‌دست است.استرچ متال ها در طرح‌های موردنظر مشتری تولید می‌شود.

طرح موردنظر شما چیست؟

وقتی به محل فروش پنل های نمای استرچ متال می‌روید، متوجه می‌شوید طرحی که بر روی این آلیاژها وجود دارد، می‌تواند خانه‌های کشیده و باز شده بوده یا الگویی ثابت داشته باشد که در آن ‌همه خانه‌ها با یکدیگر مساوی و برابر هستند. هرچه اندازه این طرح‌ها بزرگ‌تر باشد، میزان بیشتری نور و هوا از آن عبور می‌کند.

مزایای نمای استرچ متال

فروش پروفیل آلومینیوم نما نسبت به سال‌های قبل بسیار گسترش یافت است. دلیل آن را می‌توان ارزان و مقرون‌به‌صرفه‌بودن این آلیاژ دانست. در ضمن از خصوصیات مهم آن این است که ضایعات‌ بسیار کمی هم در حین تولید دارد. اگر به آلیاژی نیاز دارید که رسانایی بسیار قوی باشد و الکتریسیته را به‌خوبی منتقل کند، می‌توانید روی خرید آن حساب باز کنید.

از مزایای بسیار مهم انواع پروفیل آلومینیومی آن است که می‌توانید آن را با آلیاژهای دیگری مانند شیشه و بتن ترکیب کنید و بر استحکام آن بیفزایید. بااین‌حال این آلیاژ به‌خودی‌خود نیز مستحکم و قوی است و تحمل بالایی دارد. وزن آن بسیار کم است و به دلیل منافذی که دارد، مناسب مکان‌هایی است که نیاز دارید هوا در جریان باشد.

 

فروش پنل های نمای استرچ متال
برای مصارفی است که نیاز به عبور نور و هوا دارد.

 

استرچ متال را چگونه می‌سازند؟

تولید و فروش پنل های نمای استرچ متال با توجه به نیاز مشتری انجام می‌شود. برای تولید این محصول متریال را در دستگاهی قرار می‌دهند که در یک سمت آن تیغه‌هایی برای برش و در سمت دیگر قالب الگوی موردنظر قرار دارد. فرایندی که این دستگاه از آن استفاده می‌کند، شکاف و کشش تحت فشار است. به این ترتیب که فولاد کشید به قالب می چسبد و در نتیجه طرح موردنظر ایجاد می‌شود. با توجه به طرح دلخواه و محلی که قرار است این متریال در آن استفاده شود، ضخامت آن متفاوت خواهد بود.

الان وقت انتخاب نمای ساختمان شما است!

فروش پنل های نمای استرچ متال کار هر فروشگاهی نیست. برای خریدی مطمئن حتماً از سایت ولید پروفیل بازدید کنید تا از کیفیت محصولی که خریداری می‌کنید، اطمینان کافی داشته باشید. این محصول تنها زمانی می‌تواند ویژگی‌های موردنظر شما را داشته باشد که از مواد اولیه مرغوب تهیه شود. با خرید این محصول از ولید پروفیل کیفیت را احساس کنید.

You can contact us to buy and sell these products:

Types and examples of curtain wall construction and execution

Building Facade|facade engineering|facade materials

Ceramics Facades|Handrails|Terracotta Facade|Thermowood

WPC Wood Plastic|facades glass|dryfacade (Aluminum Louvers)

Detailed technical and executive information for those interested

aluminum company producer

factory in Manufacture aluminum profile windows & door aluminum

Details of the Valid Aluminium Company of factory products

Also, Here are some of the capabilities of this company:

Valid Aluminium Company site

Curtain Wall|Frameless glass facade|Aluminum louver

Skylight glass|Dry ceramic|Dry stone|aluminum profile

Glass Aluminum handrails|Composite sheet|Wood-plastic(WPC)

Spider|Facade Design & Concept Engineering Interior Design

تولید و فروش پروفیل و ادوات فریم لس

سفارش و فروش لامل و ادوات کرتین وال

قالب سازی و فروش ادوات و لوور

فروش انواع پروفیل های آلومینیومی

پروفیل اسکای لایت SKY LIGHT

تولید و فروش شمش و بیلت آلومینیوم

فروش قوطی نوشابه و سم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

Whatsapp