قیمت تیغه آلومینیومی کرکره به همه مزایای آن می‌ارزد؟

تیغه‌های کرکره‌ای که در گذشته استفاده می‌شد، اغلب از جنس آلیاز پی وی سی بود؛ اما امروزه، این تیغه‌ها را از آلومینیوم می‌سازند و این به دلیل مزایای بی‎‌شماری است که آلومینیوم نسبت به پی وی سی دارد. شاید تصور کنید تنها قیمت تیغه آلومینیومی کرکره است که مزیت آن محسوب می‌شود، در حالی که تصورتان اشتباه است. با ما باشید تا با سایر مزایای این محصول آشنا شوید.

قبل از آن باید بدانید که این مزایا تنها در صورتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که این محصول را از محل تولید و فروش لوور آلومینیومی مانند سایت ولید پروفیل تهیه کنید. در این صورت مطمئن خواهید بود که کیفیت درست مشابه همانی است که در این مقاله می‌خوانید.

قیمت تیغه آلومینیومی کرکره
استحکام تیغه کرکره آلومینیوم بیشتر است

 

آلومینیوم و همه مزایایی که دارد!

پیش از این نیز گفتیم که قیمت تیغه آلومینیومی کرکره تنها مزیت آن محسوب نمی‌شود؛ بلکه این محصول مزایای دیگری نیز دارد که تولیدکنندگان و طراحان را به استفاده از پروفیل‌های آلومینیومی در مقابل تیغه‌های پی وی سی ترغیب کرده است. این مزایا عبارتند از:

ثبات آلومینیوم بیشتر است!

از نظر استحکام، آلومینیوم بسیار قوی‌تر از آلیاژهای دیگر به خصوص پی وی سی است. این استحکام این امکان را به تولید کننده می‌دهد که تیغه‌هایی بسیار ظریف‌تر تولید کند که ثبات بیشتری هم دارد. در مقابل می‌توان پانل‌هایی که از جنس پروفیل آلومینیوم تولید کرد با ظرافت و زیبایی بیشتر باشد. آنچه این آلیاژ را در مقابل مواردی مانند پی وی سی ارجح‌ می‌کند این است که در پنجره‌های عریض‌تر می‌توانید پانل‌های پهن‌تر ، پایدارتر و با دید بهتری تولید کنید.

آلومینیوم برای یک عمر!

قیمت تیغه آلومینیومی کرکره کمتر است و در کنار آن نیز حتی اگر مدت زیادی در مقابل اشعه ماورابنفش قرار بگیرد بازهم مانند سایر آلیاژها تخریب نشده و تغییر رنگ نمی‌دهد. اگر عمر مفید یک تیغه از جنس پی وی سی پتج سال باشد، نمونه آلومینیومی می‌تواند تا 45 سال با همان کیفیت باقی بماند. این محصول 100 درصد ضد آب است و در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارد.

قیمت تیغه آلومینیومی کرکره
تیغه آلومینیومی زیبایی بیشتری دارد

 

قیمت تیغه آلومینیومی را چه مواردی تعیین می‌کند؟

قیمت تیغه آلومینیومی کرکره را عوامل متعددی تعیین می‌کند. اندازه پانل‌ها و ابعادی که شما می‌خواهید می‌تواند از عواملی باشد که قیمت نهایی را مشخص می‌کند؛ با این حال باید بدانید که مواد اولیه این تیغه‌ها که آلومینیوم است نیز اصلی‌ترین عامل آن است. برای اطلاع از قیمت روز این تیغه‌ها باید به سایت ولید پروفایل مراجعه کرده و از متخصصان در این زمینه اطلاعات لازم را کسب کنید.

کلام پایانی

تیغه‌های آلومینیومی که امروزه در بازار وجود دارد، مزایای بسیار بیشتری نسبت به نمونه‌هایی دارد که قبلا از آلیاژهای مختلف تولید می‌شد. علاوه بر قیمت تیغه آلومینیومی کرکره، ثبات، استحکام و حتی دوام بیشتر ازجمله این موارد است. البته اگر این محصول را از سایت ولید پروفیل تهیه کنید علاوه بر این موارد می‌توانید زیبایی بیشتری را نیز به دکوراسیون داخلی خود هدیه دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر حتما به این سایت سری بزنید و از محصولات متنوع آن بازدید کنید.

You can contact us to buy and sell these products:

Types and examples of curtain wall construction and execution

Building Facade|facade engineering|facade materials

Ceramics Facades|Handrails|Terracotta Facade|Thermowood

WPC Wood Plastic|facades glass|dryfacade (Aluminum Louvers)

Detailed technical and executive information for those interested

aluminum company producer

factory in Manufacture aluminum profile windows & door aluminum

Details of the Valid Aluminium Company of factory products

Also, Here are some of the capabilities of this company:

Valid Aluminium Company site

Curtain Wall|Frameless glass facade|Aluminum louver

Skylight glass|Dry ceramic|Dry stone|aluminum profile

Glass Aluminum handrails|Composite sheet|Wood-plastic(WPC)

Spider|Facade Design & Concept Engineering Interior Design

تولید و فروش پروفیل و ادوات فریم لس

سفارش و فروش لامل و ادوات کرتین وال

قالب سازی و فروش ادوات و لوور

فروش انواع پروفیل های آلومینیومی

پروفیل اسکای لایت SKY LIGHT

تولید و فروش شمش و بیلت آلومینیوم

فروش قوطی نوشابه و سم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

Whatsapp